Politikom upravljanja prigovorima klijenata Ekspert savjetovanja d.o.o. (u daljnjem tekstu: Politika)
uređuju se opća načela i pravila upravljanja prigovorima klijenata, slijedeći pritom regulatorne
zahtjeve, najviše standarde i najbolju praksu.
Regulatorni okvir upravljanja prigovorima čine sljedeći temeljni propisi:
Cilj Politike je propisati i ujednačiti postupanja po prigovorima svih Klijenata Ekspert savjetovanja,
definirati i povjeriti poslove rješavanja prigovora odgovornim osobama unutar Ekspert savjetovanja
d.o.o., ovlastiti osobu za upravljanje prigovorima te definirati način odgovaranja, evidentiranja i
izvješćivanja o zaprimljenim prigovorima.
Pisani prigovor podnosi se na jedan od sljedećih načina:
Minimalni sadržaj pritužbe/prigovora:
Ukoliko je prigovor nepotpun, Ekspert savjetovanje će zatražiti od podnositelja prigovora dopunu
istog.
U slučaju da Podnositelj prigovora to ne učini u roku od 15 dana od dana zaprimanja poziva za
dopunom prigovora, Ekspert savjetovanje će navedeno smatrati odustajanjem od prigovora.
Anonimne prigovore Ekspert savjetovanje neće razmatrati.
U slučaju da klijent podnese prigovor usmeno u poslovnici Ekspert savjetovanja on će se pokušati
riješiti odmah nakon zaprimanja. Ako spornu situaciju nije moguće riješiti odmah u usmenom
kontaktu, klijenta se upućuje da u tom slučaju može podnijeti prigovor pismenim putem. Nakon
zaprimanja prigovora on se dostavlja ovlaštenoj osobi u Ekspert savjetovanju nadležnoj za rješavanje
prigovora.
U slučaju da prigovor ne sadržava sve potrebne podatke za postupanje po njemu, podnositelja
prigovora zatražit će se njegova nadopuna te će se smatrati da mu je time odgovoreno na prigovor, a
nakon dostavljanja potrebne dokumentacije/podataka zakonski rok za rješavanje prigovora računat će
se od tog trenutka.
Ekspert savjetovanje će u pravilu odgovor na prigovor dostaviti na način na koji je prigovor upućen
Ekspert savjetovanju ili na način odnosno na adresu koju je podnositelj naveo u prigovoru. Na pismeni
prigovor odgovor se upućuje pismenim putem.
Ekspert savjetovanje će se u skladu s važećim propisima očitovati na prigovor u roku od petnaest (15)
dana od dana zaprimanja prigovora.
Ukoliko podnositelj prigovora iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan dostavljenim odgovorom, Ekspert
savjetovanje će ga u pisanom obliku informirati o svom stajalištu vezanom uz konkretan prigovor, te
ga izvijestiti o daljnim mogućnostima koje mu stoje na raspolaganju:
Evidencija prigovora vodi se u elektroničkom obliku i sadržava podatke o podnositelju prigovora,
sadržaju te datumu podnošenja prigovora, eventualnim dopunama prigovora te datumu odgovora na
prigovor. Sva dokumentacija vezana za prigovore, arhivira se i u fizičkom obliku.
Osoba ovlaštena za upravljanje prigovorima odrediti će se Odlukom. Ukoliko Odluka ne bude
donešena, za upravljanje prigovorima odgovoran je direktor Ekspert savjetovanja.
Ovlaštena osoba sastavlja periodična izvješća o pritužbama/prigovorima za potrebe izvještavanja
prema HNBu, sukladno čl. 309 Zakona o kreditnim institucijama.
Politika stupa na snagu 01.05.2019.